Zgodnie z przytoczoną informacją w zawodach wzięło udział łącznie 8 specjalistów z Europy, którzy reprezentowali takie firmy jak: AssemRus i Universal Pribor z Rosji, ProSMT z Turcji i Grupa RENEX. Tylko dwóch z tych specjalistów zakwalifikowało się do finałów World SMT Engineer Grand Prix 2021 - byli to: Pan Paweł Malinowski (Grupa RENEX) oraz Pan Gökhan Asan (firma ProSMT), którzy zajęli kolejno: trzecie i czwarte miejsce. Uczestnicy ci wykazali się ponadprzeciętną wiedzą oraz umiejętnościami w testach obejmujących m.in. linie produkcyjne płytek PCB, programowanie, analizy problemów i zdalną obsługę maszyn. Obaj panowie otrzymali gratulacje z rąk dyrektora generalnego YAMAHA Motor Robotics Europe Ralfa Kellera, który powiedział:
„Ich (..) wyniki pokazują naszą doskonałość i z niecierpliwością czekam, aż więcej inżynierów (…) z całej Europy podejmie wyzwanie w przyszłym roku”.
Finały World STM Engineer Grand Prix 2021 rozegrały się online w siedzibie Yamaha Motor Company w Japonii. Razem we wspomnianych zawodach uczestniczyło 91 osób z 13 krajów świata. Celem zawodów było wyłonienie najlepszego wsparcia klienta z sieci firmy YAMAHA. Otrzymując nagrodę specjalną za Wsparcie Klienta oraz nagrodę 3. miejsca w postaci iPada mini, ze stylową marynarką, Pan Paweł zaznaczył jak bardzo ceni sobie zawody, w których wziął udział oraz podkreślił wsparcie, na którym mogą za każdym razem polegać klienci Grupy RENEX, która w lutym 2021 roku otrzymała tytuł YAMAHA Best Service Provider Award za najlepszy w obrębie Europy poziom serwisu i instalacji urządzeń firmy YAMAHA oraz szkolenia z montażu i inspekcji podzespołów SMT. Wysoka jakość usług oferowanych przez tą grupę to zasługa przede wszystkim Centrum Technologiczno-Szkoleniowego i Demoroom’u RENEX, w których klienci mogą, z pomocą wykwalifikowanych inżynierów, dobierać oraz testować urządzenia zwłaszcza na swoich podzespołach i komponentach. Specjaliści Grupy RENEX prowadzą szeroki zakres usług doradczo-szkoleniowych pozwalających w pełni wykorzystać możliwości linii produkcji elektronicznych pakietów. Rewelacje te podziela uczestnik zawodów firmy YAMAHA Pan Paweł Malinowski - p.o. kierownika Działu Serwisu osoba, we wspomnianym centrum, która wraz ze swoim zespołem zapewnia szerokie wsparcie serwisowe, doradcze oraz szkoleniowe klientom i partnerom Grupy RENEX w celu optymalnego stosowania urządzeń i linii produkcyjnych, które do nich należą.
Panu Pawłowi jeszcze raz składamy gratulacje!