Opracowany przez LG Electronics system pozwala szybko dostosowywać dowolne interfejsy użytkownika przy uwzględnieniu wyboru kolorów, stylu wizualnego zgodnego z identyfikacją oraz loga zwiększającego widoczność. Dzięki wyjątkowej użyteczności i wygodnym funkcjom personalizacji, system webOS Hub gwarantuje treści trafiające w gusta i preferencje widzów. Dostępna w systemie funkcja Next Pick pozwala oszczędzić czas, polecając do 3 programów telewizyjnych na żywo lub jeden tytuł/aplikację VOD. Przewidziana została funkcja LG Magic Explorer, która pokazuje informacje istotne dla odtwarzanej treści, np. biogramy aktorów lub miejsca kręcenia filmów. Dzięki funkcji Clear Voice PRO wszelkie dialogi dźwiękowe są lepiej słyszalne. System webOS Hub obsługuje najpopularniejsze serwisy streamingowe, wliczając: Netflix, Disney+, Prime Video i LG Channels - darmowy serwis marki LG z treściami premium. Dołączą do nich nowe serwisy streamingowe, m.in. Fubo TV, a także popularne usługi gier w chmurze NVIDIA GeForce NOW.
Jak wyjaśnia prezes działu "Home Entertainment" w firmie LG Electronics, Park Hyoung-sei:
"Jesteśmy zaangażowani w udoskonalanie i rozszerzanie naszego ekosystemu webOS Hub, który wciąż przybliża coraz większej liczbie konsumentów wrażenia z używania telewizorów LG Electronics"
Więcej informacji pod adresem: lgnews.pl