Przytoczone stanowisko obejmuje kompletny napęd pojazdu CityAirbus złożony z 8 silników, 4 baterii i 2 centrów dystrybucji, które są poddawane określonym testom. Wykorzystane dla tego stanowiska narzędzie firmy Razorcat pozwala w szczególności zarządzać wszelkimi projektami sprzętowymi oraz programowymi na dużą skalę, razem z definiowaniem i łączeniem wymagań, a także planowaniem testów.
Jak wyjaśnia Dyrektor Zarządzający firmy Razorcat, Michael Wittner:
"Testy Airbusa przebiegają według bardzo ambitnego harmonogramu, dlatego elastyczne funkcje narzędzia ITE, wraz z szybkim czasem reakcji naszego zespołu wsparcia, mają kluczowe znaczenie. Narzędzie ITE odgrywa kluczową rolę w dynamicznym rozwoju CityAirbus, ponieważ wnioski z testów mogą być szybko wdrożone w celu dalszego rozwoju układu napędowego".
Dokumentacja żądań i realizacji testowych jest w narzędzie ITE wliczona, podobnie jak wbudowany moduł „Incydenty” śledzący wszystkie odchylenia. Dowolne czynności testowe, w tym odbiór oraz integracja systemu, są rejestrowane i przechowywane w ITE, aż do ostatecznej weryfikacji napędu CityAirbus nowej generacji - elektrycznego pojazdu latającego do przewozu 4 osób łącznie wraz z pilotem, dzięki ogonowi w formie litery V i 8 śmigłom, które w pełni gwarantują nieemisyjne loty bez względu na przeznaczenie.
Więcej informacji pod adresami: www.presseagentur.com i www.razorcat.com