Dotychczas typowe konfiguracje pojazdów z centralnym wyświetlaczem informacyjnym (CID – "Center Information Display") i 2 wyświetlaczami Rear Seat Entertainment (RSE) wymagały wielu maszyn wirtualnych (VM) z systemem Android. Jednak technologia CMU udoskonala te konfiguracje, uruchamiając wszystko w jednym systemie operacyjnym, dzięki czemu można bez trudu zminimalizować wymagania dotyczące procesora, czy pamięci, a przy okazji można zredukować samo obciążenie systemu. Struktura CMU zmienia doświadczenia w pojazdach, tworząc spersonalizowane przestrzenie cyfrowe dla pasażerów. Każdy z użytkowników może w szczególności: zalogować się do własnego wyświetlacza, podłączyć słuchawki Bluetooth i kontrolery do gier, rozporządzać ustawieniami prywatności, a także udostępniać filmy, gry i dźwięk na wielu wyświetlaczach naraz. Platforma CMU została wprowadzona jako kluczowa funkcja AAOS15. Poza podstawowymi możliwościami oferuje ona ekskluzywne funkcje, takie jak: niezależna obsługa wielu zestawów słuchawkowych Bluetooth, użyteczna opcja Text-To-Speech, kontrola rodzicielska oraz tworzenie kopii lustrzanych przy pomocy zróżnicowanych gestów człowieka.
Więcej informacji pod adresem: lgnews.pl