Oprócz odczytu wartości elektrycznych, które umożliwiają weryfikację wszystkich informacji, wprost ze środowiska pracy, pobieranych przez urządzenia LOVATO Electric obejmujących, w praktyce, liczne porty komunikacji, istnieją możliwości parametryzacji urządzeń i przesyłania komend. Oprogramowanie SYNERGY 2 umożliwia budowę stron z widżetami, które zawierają wykresy, tabele, wskaźniki i warunki alarmowe. Zostało ono odnowione w zakresie interfejsu graficznego i jest dostępne w 2 wersjach: Cloud, a także do instalacji na serwerze lokalnym tj. On-Premises. Nowa wersja oprogramowania oferuje bardziej nowoczesne podejście z punktu widzenia estetyki i responsywny interfejs, który może być odpowiednio wyświetlany choćby i na urządzeniach mobilnych. Wszystkie poprzednie funkcje SYNERGY pozostają dostępne. Na potrzeby nowej wersji oprogramowania wprowadzono 2 nowe koncepcje:
- Panel główny (DASHBOARD) - zastępuje stronę główną SYNERGY i może zawierać np. wykresy i tabele oparte na listach zdarzeń oraz raportach. Użytkownik uzyskuje dostęp do panelu głównego z pomocą własnego loginu i przez większość czasu tam pozostaje, znajdując wszystkie potrzebne informacje, co redukuję potrzebę przeszukiwania wielu, kluczowych danych.
- Środowisko pracy (ENVIRONMENT) - jest to zbiór pulpitów nawigacyjnych, które są w całości dedykowane urządzeniom, które są nadzorowane przez SYNERGY. Szczególnie monitorowanie sieci sklepów lub też oddziałów firmy może być zorganizowane według lokalizacji lub też według użytkownika według typu działów.
Więcej informacji pod adresem: lovatoelectric.com