Dzięki CLAAS connect, każdy użytkownik maszyn CLAAS jest w stanie sam: rozkodować kod błędu i dowiedzieć się, który z elementów uległ awarii, lub też który parametr wymaga uwagi, odnaleźć odpowiednie części oraz zamówić je online. Może też ustalić ile siatki, sznurka i folii potrzeba. Posiadacze sieczkarni z zakiszaczem obliczą potrzebną ilość środka zakiszającego. Wykazy środków smarnych pomogą w zamówieniu właściwego oleju bądź smarów. Dostępna instrukcja zawsze będzie pod ręką i przypomni to, czego nie da się łatwo zapamiętać. Jeśli już wiadomo, który podzespół uległ awarii, obecny na platformie CLAAS connect program "Parts Doc" pozwoli odnaleźć każdy, kluczowy komponent. Szukanie ułatwiają łatwe do zrozumienia rysunki techniczne. Kolejny etap to: "Parts Shop" - jeśli są już znane numery części, to można dokonać ich zamówienia. Platforma CLAAS connect zapewnia: podgląd stanu maszyn online wraz z dostępem do 365FarmNet, konfigurator maszyn i podgląd parku maszynowego razem z pozycją na mapie.
Więcej informacji tutaj oraz na poniższym filmie.