System RAISE stanowi nowoczesne rozwiązanie, które bazuje na goglach AR, kamerach oraz infrastrukturze łączeniowej, ale z człowiekiem w roli głównej. Za sprawą dostępnej w goglach kamery, transmitowany jest obraz tego, co widzi przed sobą serwisant, który może znajdować się tysiące kilometrów dalej. Z transmitowanym obrazem mają styczność eksperci, którzy dla przykładu mogą pokazać to, co serwisant powinien wymienić w urządzeniu. Jednocześnie też odbywa się między nimi rozmowa audio - serwisant ma przez cały czas wolne ręce. Jest to dla obydwu stron wysoka oszczędność czasu. Zdalny asystent oznacza zwiększenie kompetencji i nowe spojrzenie na kwestie bezpieczeństwa, co przy szybko zmieniającej się technologii ma nieocenione znaczenie, biorąc pod uwagę fakt, że niektóre firmy miewają problemy z budową kompetentnych, wszechstronnych zespołów serwisowych, a zdalni asystenci i wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości mogą faktycznie w tym pomóc.
Więcej informacji pod adresem: new.abb.com