Rozszerzając wsparcie produktowe na profesjonalistów i firmy, nowy program zagwarantuje i zapewni najwyższej klasy usługi kwalifikującym się podmiotom, i to w ramach opłaty rocznej. Pakiety: srebrny, złoty oraz platynowy dopasowane są do liczby obsługiwanych zestawów. Na bazie liczby zarejestrowanych urządzeń Canon, uprawnieni członkowie mogą oczekiwać, gdy, w krytycznych sytuacjach, potrzeba sprzętu zastępczego, albo i przyspieszonego serwisu - w uzupełnieniu do świadczeń na poziomie podstawowym. W nowej propozycji uwzględnione są zindywidualizowane pakiety usług, dla ważnych korporacji. Członkowie CPS mogą zapisywać swoje elektroniczne karty członkowskie w smartfonach, co w nagłych sytuacjach zapewnia, z całą pewnością, szybki dostęp do niezbędnych informacji.
Jak wyjaśnia dyrektor programu CPS w firmie Canon, Elena Zaiko Burnhill:
"Od lat osiemdziesiątych XX wieku CPS jest zaufanym partnerem dla profesjonalistów. Jak w przypadku każdego programu, musieliśmy ocenić, czy nadal spełnia wymagania dzisiejszych twórców. Jako lider w dziedzinie obrazowania, z zadowoleniem obserwujemy postępujące, dla profesjonalistów, zróżnicowanie branży czy też zniesienie niektórych barier wejścia na rynek. Oznacza to jednak również, że musimy uwzględnić zmieniające się wymagania specjalistów. Chcemy wyposażyć twórców w najlepsze wsparcie produktowe, aby byli w stanie rozwijać się w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku - czy to poprzez oferowanie napraw po niskich cenach, szybkie rozpatrywanie zgłoszeń serwisowych, czy to poprzez podnoszenie ważnych i cenionych kwalifikacji (...)."
Więcej informacji pod adresem: canon.pl