Serwisy partnerskie:
Close icon
Serwisy partnerskie

Nowe korzyści w ramach Canon Professional Services (CPS)

Article Image
Firma Canon ogłasza kluczowe zmiany, w zakresie wsparcia technicznego produktów. Canon Professional Services (CPS) przekształca się w program członkowski dla masy profesjonalnych foto­gra­fów, a także operatorów kamer. Nowe pakiety członkowskie, z rozszerzonymi korzyściami, kładą nacisk na ochronę profesjonalistów oraz firm przed: niespodziewanymi przestojami oraz potencjalną utratą dochodów.

Rozszerzając wsparcie produktowe na profesjonalistów i firmy, nowy program zagwarantuje i zapewni najwyższej klasy usługi kwalifikującym się podmiotom, i to w ramach opłaty rocznej. Pakiety: srebrny, złoty oraz platynowy dopasowane są do liczby obsługiwanych zestawów. Na bazie liczby zarejestrowanych urządzeń Canon, uprawnieni członkowie mogą oczekiwać, gdy, w krytycznych sytuacjach, potrzeba sprzętu zastępczego, albo i przyspieszonego serwisu - w uzupełnieniu do świadczeń na poziomie podstawowym. W nowej propo­zycji uwzględnione są zindywidualizowane pakiety usług, dla ważnych korporacji. Członkowie CPS mogą zapisywać swoje elektroniczne karty członkowskie w smartfonach, co w nagłych sytuacjach zapewnia, z całą pewnością, szybki dostęp do niezbędnych informacji.

Logo firmy Canon

Jak wyjaśnia dyrektor programu CPS w firmie Canon, Elena Zaiko Burnhill:

"Od lat osiemdziesiątych XX wieku CPS jest zaufanym partnerem dla profesjonalistów. Jak w przypadku każdego programu, musieliśmy ocenić, czy nadal spełnia wymagania dzisiejszych twórców. Jako lider w dziedzinie obrazowania, z zadowoleniem obserwujemy postępujące, dla profesjonalistów, zróżnicowanie branży czy też zniesienie niektórych barier wejścia na rynek. Oznacza to jednak również, że musimy uwzględnić zmieniające się wymagania specjalistów. Chcemy wyposażyć twórców w najlepsze wsparcie produktowe, aby byli w stanie rozwijać się w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku - czy to poprzez oferowanie napraw po niskich cenach, szybkie rozpatrywanie zgłoszeń serwisowych, czy to poprzez podnoszenie ważnych i cenionych kwalifikacji (...)."

Więcej informacji pod adresem: canon.pl

Pani Elena Zaiko Burnhill - dyrektor programu CPS w firmie Canon
Wideo
Firma: Canon
Tematyka materiału: Canon, Canon Professional Services, CPS, Elena Burnhill, profesjonaliści, smartfony
AUTOR
Źródło
canon.pl
Udostępnij
Zobacz wszystkie quizy
Quiz weekendowy
Czujniki temperatury
1/10 Temperatura to
UK Logo
Elektronika dla Wszystkich
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS
najnowsze e-wydanie magazynu "Elektronika dla Wszystkich"