Pragnąć sprostać wyzwaniom, które są związane z redukcją zatrudnienia, El Rosado zwróciło się do firmy Toshiba w sprawie rozwiązania pozwalającego na pełnoprawną obsługę klientów. W odpowiedzi firma zasugerowała El Rosado jej kasy samoobsługowe Self Checkout System 7. W ramach pilotażu, kasy te umiejscowiono w 3 sklepach. Uwzględniono zarówno ich model gotówkowy, jak i bezgotówkowy. Zauważono, że klienci byli niezwykle oczarowani możnością samodzielnego dokonywania transakcji. Podobała im się w szczególności intuicyjne działanie kas oraz szybkość ich pracy. Docelowo montaż kas Self Checkout System 7 rozpocznie się w styczniu 2023 roku.
Jak wyjaśnia starszy wiceprezes ds. sprzedaży w firmie Toshiba, Bill Campbell:
"Cieszymy się (...) z poszerzenia naszych relacji z El Rosado (...). Kluczowy jest sposób w jaki El Rosado angażuje swoich pracowników i klientów (...). Bycie tym, który wdrożył nasze kasy ma wiele zalet - jest to przede wszystkim konkurencyjna przewaga, która definiuje unikalny poziom doświadczeń związanych z zakupami."
Więcej informacji pod adresami: link 1 i link 2 oraz na dokumentach pod zdjęciem.