Kampania #CareForWhereYouLive ma zachęcić do działań sprzyjających eliminacji problemu globalnego ocieplenia. Chodzi o wprowadzanie zmian, które mogą wpływać na zmniejszenie śladu węglowego i energetycznego gospodarstw domowych. Na potrzeby kampanii firma LG Electronics przygotowała prezentację technologii obecnych w jej wydajnych klimatyzatorach domowych. W ramach #CareForWhereYouLive ukazał się film o pozytywnym przekazie (patrz koniec wpisu). Udowadnia on, że proste czynności, np. podniesienie oczekiwanej temperatury w klimatyzacji o jeden stopień powodują tzw. efekt motyla, który wpływa korzystnie na życie ludzi. Dostępne są też porady ekspertów jak ograniczyć emisję dwutlenku węgla w domu, jak również można wziąć udział w interaktywnych quizach o oszczędzaniu energii oraz przejrzeć najnowszą ofertę ekologicznych klimatyzatorów LG Electronics.
Jak przyznaje prezes przynależącej do LG Electronics spółki Home Appliance & Air Solution Company, Lyu Jae-cheol:
"LG zamierza konsekwentnie wykorzystywać różne, własne zaawansowane technologie do opracowywania urządzeń gospodarstwa domowego, które przynoszą coraz więcej profitów nie tylko konsumentom, ale i naszej planecie. Mamy nadzieję, że nasze kampanie #CareFor będą angażować ludzi i zachęcać ich do łączenia się w globalną społeczność, aby budować lepsze jutro."