Innowacyjne podejście do systemu inteligentnych pasów bezpieczeństwa Grupy ZF polega w praktyce nie tylko na indywidualnych opcjach sterowania elementami, lecz też na możliwości interakcji z innymi systemami bezpieczeństwa w aucie. Tym sposobem pasy bezpieczeństwa, które są w systemie, stają się inteligentnym, łatwo sterowanym rozwiązaniem. Aby zapewnić zwiększoną elastyczność, Grupa ZF oferuje napinacz pasa z wielostopniowym, przełączanym ogranicznikiem obciążenia (MSLL). Charakteryzuje go wielostopniowa konstrukcja i może, na dobrą sprawę, dobierać siły, które przytrzymują osobę w aucie podczas zderzenia. Opisywany ogranicznik zapewnia małym, lekkim wagowo osobom idealnie dostosowaną ochronę w razie wypadków o umiarkowanej intensywności (z prędkością uderzenia do 35 km/h). Dotyczy to w szczególności dzieci na tylnym siedzeniu auta. Osoby starsze, które narażone są na głębsze i poważniejsze ryzyko obrażeń ze względu na m.in. zmienioną strukturę kości, także mogą bez ograniczeń korzystać z ogranicznika MSLL. Jest to niepowtarzalne rozwiązanie, które oferuje, w każdym przypadku, duże bezpieczeństwo pasażerów o dużej masie, w razie wypadku, który wyróżnia duże przeciążenie (przy prędkości uderzenia powyżej 56 km/h). Dostarczany przez Grupę ZF system umożliwia właściwe reagowanie na osoby o innych wzrostach oraz dogodne sterowanie siłami pasów. Wszystko to ma na celu spełnienie wymagań NCAP Roadmap 2030 mających być surowszymi względem tego, co obowiązywało w ostatnich latach.
Więcej informacji pod adresem: press.zf.com