Dzięki kompaktowej przekładni redukcyjnej oraz opatentowanej przez Grupę ZF technologii z dziedziny plecionego uzwojenia silnika elektrycznego, zapewnia się blisko 5 cm nadmiarowej przestrzeni montażowej. Gwarantowany jest bezpośredni przepływ oleju po prętach z miedzi, w tych miejscach, w których powstaje multum ciepła w trakcie pracy EVSys800. Tego rodzaju chłodzenie zwiększa wydajność napędu elektrycznego EVSys800, przy jego masie całkowitej ok. 74 kg. Falownik napędu elektrycznego został gruntownie przeprojektowany. Kompaktowa przekładnia redukcyjna przenosi siły napędowe silnika elektrycznego za pośrednictwem aż 2 przekładni planetarnych. Zapewniają one nie tylko oczekiwane przełożenie osi, ale również, w praktyce, zintegrowaną funkcję mechanizmu różnicowego. W porównaniu z koncepcjami, dla których wał wejściowy i wyjściowy nie znajdują się na tej samej osi, rozwiązanie współosiowe zmniejsza wagę i wymagania przestrzeni montażowej - bez uszczerbku m.in. dla: wydajności, głośności i wibracji. Wraz z technologią nawijania oplotu, napęd elektryczny EVSys800 może być mniejszy, umożliwiając instalację w każdym pojeździe elektrycznym.
Więcej informacji pod adresem: press.zf.com