- Dodaje symetryczne wejścia stereo (gniazda TRS 6,35 mm) na przednim panelu Super-Kodeka USB
- Wejścia symetryczne zastępują oryginalne asymetryczne wejścia RCA na tylnym panelu
- Wyjścia asymetryczne (RCA) pozostają na tylnym panelu
- Zachowuje możliwości nagrywania i odtwarzania 192 kHz/24-bity oryginalnego SuperKodeka
- Pasuje do obudowy SuperKodeka i wykorzystuje ten sam zasilacz
- Ustawienia tłumienia 0 dB, –10 dB, –20 dB i –40 dB wybierane za pomocą przełącznika na przednim panelu
- Tłumienie zakłóceń wspólnych (CMRR): >60 dB przy 50…100 Hz; >70 dB przy 1 kHz; >50 dB przy 10 kHz
- SNR: 114 dB przy 0 dB, 113 dB przy –10 dB, 114 dB przy –20 dB i –40 dB
- THD: 0,00010% (–120 dB) przy 0 dB; 0,00014% (–117 dB) przy –10 dB; 0,00028% (–111 dB) przy –20 dB
- Poziom sygnału wejściowego: 1 V RMS przy 0 dB; 3,6 V RMS przy -10 dB; 10 V RMS przy –20 dB; 50 V RMS przy –40 dB
Wszystkie komponenty pokazane i opisane na schemacie w zeszłym miesiącu mieszczą się na jednej płytce drukowanej, którą można zmontować dość szybko i prosto. Okablowanie do połączenia dwóch płytek również nie jest zbyt trudne do wykonania, składa się z jednego ekranowanego kabla stereo i jednego trójżyłowego przewodu zasilającego DC. Niestety, panele na końcach obudowy muszą być wiercone inaczej niż opisano dla oryginalnego SuperKodeka.
Pierwszym krokiem podczas montażu jest wlutowanie wszystkich głównych elementów do płytki drukowanej. Przed złożeniem, jeśli masz dokładny miernik rezystancji (tzn. co najmniej 4½ cyfry), możesz zmierzyć rezystory z tolerancją 0,1% i znaleźć najlepiej dopasowane zestawy spośród zakupionych.
Jest to jednak opcjonalne. Tak długo, jak mieszczą się one w określonych tolerancjach, parametry Twojego urządzenia powinna być zbliżone do parametrów naszego prototypu; jeśli masz szczęście, mogą je nawet przewyższyć.
Adaptacja do wydania polskiego – Andrzej Nowicki