Dzięki decyzjom firmy Apple, użytkownicy nie muszą już kontaktować się z działem wsparcia Self Service Repair, by przeprowadzić końcowy etap naprawy. Tym niemniej, w razie potrzeby albo konieczności, dział ten zapewnia bardzo szerokie wsparcie. Program Self Service Repair obejmuje m.in.: aparat True Depth, górny głośnik w urządzeniach z rodziny: iPhone 12 i iPhone 13 oraz komputery stacjonarne Mac z układami M1. Program ten stanowi część działań Apple, które służą zwiększeniu dostępu do napraw jej urządzeń. Powszechny dostęp do tych napraw odgrywa istotną rolę w wydłużaniu trwałości produktów, co przynosi korzyści użytkownikom na całym świecie. Dla wielu z nich, bez doświadczenia w naprawie urządzeń elektronicznych i reszty rozwiązań, najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług oficjalnego, tj. profesjonalnego serwisu, w którym naprawy wykonują wykwalifikowani technicy przy użyciu oryginalnych części Apple.
Więcej informacji pod adresem: nr.apple.com