Serwisy partnerskie:
Close icon
Serwisy partnerskie

Firma Apple rozszerzyła zakres programu Self Service Repair

Article Image
Od 21 czerwca 2023 roku program Self Service Repair jest dostępny też dla: urządzeń z rodziny iPhone 14, a także MacBooka Air z układem M2 oraz modeli MacBooka Pro z układami: M2 Pro i M2 Max. W ramach programu Self Service Repair użytkownicy już sami mogą uruchomić narzędzie: Konfiguracja systemu, przełączając swe urządzenia w tryb diagnostyczny, postępując zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami.

Dzięki decyzjom firmy Apple, użytkownicy nie muszą już kontaktować się z działem wsparcia Self Service Repair, by przeprowadzić końcowy etap naprawy. Tym niemniej, w razie potrzeby albo konieczności, dział ten zapewnia bardzo szerokie wsparcie. Program Self Service Repair obejmuje m.in.: aparat True Depth, górny głośnik w urządzeniach z rodziny: iPhone 12 i iPhone 13 oraz komputery stacjonarne Mac z układami M1. Program ten stanowi część działań Apple, które służą zwiększeniu dostępu do napraw jej urządzeń. Powszechny dostęp do tych napraw odgrywa istotną rolę w wydłużaniu trwałości produktów, co przynosi korzyści użytkownikom na całym świecie. Dla wielu z nich, bez doświadczenia w naprawie urządzeń elektronicznych i reszty rozwiązań, najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług oficjalnego, tj. profesjonalnego serwisu, w którym naprawy wykonują wykwalifikowani technicy przy użyciu oryginalnych części Apple.

Więcej informacji pod adresem: nr.apple.com

Wideo
Firma: Apple
Tematyka materiału: Apple, iPhone 12, iPhone 13, naprawy urządzeń elektronicznych, Self Service Repair, True Depth
AUTOR
Źródło
apple.com
Udostępnij
Zobacz wszystkie quizy
Quiz weekendowy
Czujniki temperatury
1/10 Temperatura to
UK Logo
Elektronika dla Wszystkich
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS
najnowsze e-wydanie magazynu "Elektronika dla Wszystkich"