W ramach oferowanego rozwiązania technik i klient dzielą ten sam widok na swych ekranach w smartfonach, a także w tabletach. Jednak prawdziwa magia ma miejsce w trybie wirtualnej rzeczywistości (AR), kiedy technik jest w stanie zapewnić wskazówki i wsparcie dosłownie od ręki. Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości - z ręką za ekranem, technicy mogą sami dosięgnąć i wskazywać na wiele rzeczy. Można w szczególności zdalnie uczyć wielu klientów jak np.: przeprowadzać konserwację oraz naprawę najmniej wymagających podzespołów. Tak opisane rozwiązanie było, z ogromnym powodzeniem, stosowane podczas świadczenia usług dla pralni wielorodzinnych i odległych obszarów w północnej Szwecji. Dalsze wykorzystanie i oferowanie tej technologii miało miejsce w więzieniach w Wielkiej Brytanii, gdzie zezwolenie na wizytę technika wymagałoby: czasu, a także planowania. Przeprowadzono już wymagane szkolenia wprowadzające, a seminarium e-learningowe zostało już udostępnione w Akademii Szkolenia Obsługi Klienta Electrolux Professional dla wszystkich zespołów serwisowych na całym świecie. Udostępniono także 50 innych szkoleń online, które poświęcono ofercie usług Electrolux Professional.
Więcej informacji pod adresem: electroluxprofessional.com