Podgrzewany pas bezpieczeństwa Grupy ZF opiera się na specjalnej taśmie z wbudowanymi przewodnikami grzewczymi. Ułatwia to dość łatwą integrację pasów producentom pojazdów, zapewniając pasażerom taki sam komfort jak w przypadku zwykłych pasów bezpieczeństwa. Ogrzewany pas ma za zadanie zapewnić pasażerom równomierne uczucie ciepła, w obszarze temperatury: 36-40°C. Wraz z podgrzewanymi fotelami, pas bezpieczeństwa Heat Belt może szybko zapewnić właściwy komfort cieplny. Przewodniki grzewcze są wplecione w strukturę pasów bezpieczeństwa. Elementy kontaktowe są rozmieszczone tak, że nie przeszkadzają w: obsłudze, czy zwijaniu pasów. Specjalne zwijacze pasów w innych miejscach montażu nie są konieczne. Ponieważ wszystkie, istotne cechy pasa bezpieczeństwa są takie same, nie ma tu żadnych procedur, a także kwalifikacji dla producentów OEM. Podgrzewany pas nie ustępuje swoim konwencjonalnym odpowiednikom pod względem ochrony pasażerów w aucie.
Więcej informacji pod adresem: press.zf.com