Serwisy partnerskie:
Close icon
Serwisy partnerskie

Nowoczesny, podgrzewany pas bezpieczeństwa Heat Belt od Grupy ZF

Grupa ZF opracowała podgrzewany pas bezpieczeństwa dla pojazdów elektrycznych. Pozwala on zmniejszyć ilość energii zużywanej na ogrzewanie pojazdu, szczególnie w połączeniu z innymi ogrzewaczami kontaktowymi.
Article Image

Podgrzewany pas bezpieczeństwa Grupy ZF opiera się na specjalnej taśmie z wbudowanymi przewodnikami grzewczymi. Ułatwia to dość łatwą integrację pasów producentom pojazdów, zapewniając pasażerom taki sam komfort jak w przypadku zwykłych pasów bezpieczeństwa. Ogrzewany pas ma za zadanie zapewnić pasażerom równomierne uczucie ciepła, w obszarze temperatury: 36-40°C. Wraz z podgrzewanymi fotelami, pas bezpieczeństwa Heat Belt może szybko zapewnić właściwy komfort cieplny. Przewodniki grzewcze są wplecione w strukturę pasów bezpieczeństwa. Elementy kontaktowe są rozmieszczone tak, że nie przeszkadzają w: obsłudze, czy zwijaniu pasów. Specjalne zwijacze pasów w innych miejscach montażu nie są konieczne. Ponieważ wszystkie, istotne cechy pasa bezpieczeństwa są takie same, nie ma tu żadnych procedur, a także kwalifikacji dla producentów OEM. Podgrzewany pas nie ustępuje swoim konwencjonalnym odpowiednikom pod względem ochrony pasażerów w aucie.

Więcej informacji pod adresem: press.zf.com

Wideo
Firma: Grupa ZF
Tematyka materiału: Grupa ZF, Heat Belt, motoryzacja, ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, pojazdy elektryczne
AUTOR
Źródło
press.zf.com
Udostępnij
Zobacz wszystkie quizy
Quiz weekendowy
Zrozumieć tranzystory bipolarne
1/10 Ile jest konfiguracji, czyli sposobów włączania tranzystorów bipolarnych?
UK Logo
Elektronika dla Wszystkich
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS
najnowsze e-wydanie magazynu "Elektronika dla Wszystkich"