Pod koniec 2022 roku, w Polsce było 2,6 miliona aktywnych telewizorów Samsung Smart TV, które już przed 7 laty zdominowały ofertę producenta. Biorąc pod uwagę dynamikę rynku lub coraz większe możliwości samych telewizorów, firma Samsung szacuje, że w tym roku liczba aktywnych Smart TV z systemem TIZEN i jego poprzednikiem przekroczy w Polsce 3 miliony. Już w 2022 roku 4 na 5 nabytych telewizorów Smart TV było: podłączonych do sieci i czynnie wykorzystywanych. Rok 2022 przyniósł użytkownikom Smart TV wiele ciekawych aplikacji, z różnych kategorii, które rozszerzają dostępy do rozrywki. Wśród nich coraz mocniej odznacza się szeroko rozumiany gaming i możliwość grania w chmurze.
Jak mówi dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung, Grzegorz Stanisz:
"Ostatnie 2-3 lata zmieniły sposób, w jaki korzystamy z urządzeń elektronicznych i ich rolę w naszych domach. Widzimy, że chętniej używamy rozwiązań, funkcji, czy technologii (...), które wpisują się w nasz styl życia, a przy tym są dość łatwe w obsłudze. W praktyce oznacza to, że wszystko robimy intuicyjnie - tzn. wszystko jest w ręku. Nasze telewizory Samsung Smart TV idealnie wpisują się w te potrzeby i dziś kupienie takiego telewizora poszerza nasz dostęp do rozrywki, informacji oraz katalogu interesujących nas filmów i seriali. Smart TV to też istotne ułatwienie w sterowaniu i wykorzystywaniu tego, co zapewnia inteligentny dom. Smart TV to olbrzymie możliwości wyboru tego, co nas interesuje i dostosowanie telewizora do potrzeb."
Więcej informacji pod adresem: news.samsung.com