Do udziału w kampanii zaproszono ambasadora marki - Wojciecha Sokoła, który jako narrator wprowadza w świąteczny nastrój. Słuchawki Galaxy Buds, zegarek Galaxy Watch i smartfony Galaxy dyskretnie towarzyszą bohaterowi kampanii, łącząc się ze sobą niespodziewanie. Jest to ważne w kontekście tego, co najważniejsze w trakcie Świąt Bożego Narodzenia. Co to jest? Tego można dowiedzieć się ze świątecznego spotu, z końca wpisu. Kampania firmy Samsung obejmuje serwis YouTube, media społecznościowe i aktywację konkursową na dedykowanym LP. Odpowiadając na pytania konkursowe do 31 grudnia 2022 roku, można otrzymać szansę i wygrać urządzenia Galaxy. Jak wyjaśnia szef marketingu w polskim oddziale firmy Samsung, Magda Sielachowicz-Nowakowska:
"NIC to słowo-klucz w naszej świątecznej kampanii. To tytuł płyty Wojtka oraz typowa polska odpowiedź na pytanie: co chcesz na święta? NIC. A przede wszystkim - NIC nie powinno nam zakłócać świątecznej aury, tak jak NIC nie przerywa przełączania się pomiędzy urządzeniami Galaxy. Towarzyszą nam one dyskretnie, byśmy mogli w spokoju cieszyć się magią świąt."
Więcej informacji pod adresem: news.samsung.com