Historia marki ThinkPad zaczyna się 5 października 1992 roku od premiery laptopa ThinkPad 700C. Tego dnia nikt się nie spodziewał, że będzie to unikatowy produkt, który zmieni oblicze biznesu i zdobędzie ponad 300 nagród. Z tego komputera korzystali w szczególności prezesi firm. Jego dobra konstrukcja sprawiła, że stał się on wkrótce znany. Dziś marka ThinkPad jest synonimem wytrzymałości. Jej laptopy są w pełni bezpieczne i wydajne, a także udowadniają, że przywiązanie do marki może trwać latami. Od 30 lat laptopy ThinkPad towarzyszą różnym odkryciom i dokonaniom. W związku z 200 milionami sprzedanych sztuk laptopów ThinkPad do października 2022 roku można z nadzieją patrzeć na to, jak kultowa obecnie marka wciąż będzie pomagać ludziom.
Jak wyjaśnia dyrektor generalny polskiego oddziału firmy Lenovo, Wojciech Zaskórski:
"Trzydziestolecie marki ThinkPad to wyjątkowa okazja, by (...) przypomnieć sobie (...) co udało się osiągnąć na rynku IT. Dziś w 2022 roku jesteśmy świadkami nie tyle ewolucji, co rewolucji. Przyspieszenie postępu technologicznego umożliwia zobaczenie przyszłości tworzonej przez inżynierów Lenovo (...). Z pełnym przekonaniem stwierdzam (...), że opracowujemy komputery, z których będą korzystać następne pokolenia."
Więcej informacji tutaj oraz na filmie pod zdjęciem.