Dzięki zwiększonemu przekrojowi przewodów (4×55 mm²), każda stacja ładowania pojazdów elektrycznych, która wyposażona jest w kable ładowania z rodziny CHARX, może przewodzić, z łatwością, prąd o natężeniu 375 A - przy temperaturze sięgającej wartości 40°C. Wszystkie wspomniane kable stosują technologię pomiaru czteroprzewodowego w celu precyzyjnego, a także kompleksowego określania strat mocy na każdym z przewodów. Jest to dosyć istotne w kontekście rozliczania procesów ładowania i ustalania poziomu energii, która przekazywana i zapewniana jest pojazdom elektrycznym (EV). Nowy system uszczelnienia maksymalizuje, na dobrą sprawę, bezpieczeństwo użytkowania kabli, a dzięki rozdziałowi komór styków: "DC+" i "DC-", ryzyko potencjalnego zwarcia - w przypadku uszkodzenia wtyku, zostaje zredukowane do zera. W razie potrzeby osłonę styków i same styki można wymieniać przy użyciu obecnych w sprzedaży zestawów naprawczych, bez konieczności wymiany całego kabla.
Więcej informacji pod adresem: phoenixcontact.com