Osiową zaletą układu scalonego 6DoF jest możliwość wykrywania ruchu przy wibracjach, np. gdy samochód zjeżdża z drogi. Układ ten z powodzeniem zastosowano w multum aplikacjach lidarowych i radarowych. Na jego podstawie detekowane są m.in. przeszkody przy pojazdach. Ma to poważne znaczenie w chwili braku dostępu do systemów nawigacji, np. w podziemiach. Współpraca układu z systemami AR-HUD jest gwarantowana. Znajduje on użycie szczególnie w pojazdach autonomicznych. Układ firmy Panasonic obsługuje interfejs SPI. Charakteryzują go największe poziomy szumów: 4 mG dla przyspieszenia, oraz 0,1 dps dla prędkości kątowej. Występuje on w obudowie QFN o wymiarach: 4,5×4,5×1,1 mm. Jak mówi osoba ds. innowacji w firmie Panasonic, Ryosuke Toda:
"Klienci, którzy korzystają z układu scalonego 6DoF mają zapewniony nie tylko kompaktowy design, ale i niezawodną obsługę danych. Dzięki temu (...) można dostarczać bezpieczniejsze oraz bardziej komfortowe rozwiązania: od autonomicznej jazdy, po maszyny przemysłowe."