Dzięki wspomnianemu planowi klienci mogą wydłużać gwarancję urządzeń o 2 lata, uzyskując dostęp do jednorazowej pomocy technicznej przez 5 lat. Zdaniem dyrektorki firmy Synology, Rosiel Lee:
"W oparciu o sukces (...) poprzednich programów (...) Gwarancja Przedłużona Plus zapewnia (...) skuteczną ochronę (...) dzięki dłuższemu okresowi obowiązywania i wygodnemu procesowi pomocy technicznej."
Nowy plan zapewnia szerszy zakres gwarancji oraz bezpośrednią wymianę produktów. Klienci Synology mogą się kontaktować i odsyłać wadliwe urządzenia. Zamienniki tych urządzeń są gwarantowane - można je uzyskać tuż przed wysłaniem urządzeń. Jak wyjaśnia Lee:
"Wczesne otrzymanie zamiennika umożliwia (...) przyspieszenie procesu odzyskiwania danych poprzez wcześniejsze przeniesienie (...) danych i usług na działające urządzenie. Zapewnia to spokój (...) podczas prowadzenia działalności - firma Synology (...) wspiera klientów na każdym etapie ich pracy."
Gwarancja Przedłużona Plus jest dostępna m.in. w Polsce. Plan ten należy aktywować - wymagane jest konto Synology lub system DSM (wersja 7.1 lub nowsza). Czas aktywacji planu wynosi 90 dni od daty zakupu produktu. Promocja na plan trwa do 31 sierpnia br. - w jej ramach aktywacja może nastąpić również po 90 dniach (licząc od dnia nabycia produktu).
Więcej informacji przedstawiono tutaj.