Jeżeli chodzi o transparentne ekrany OLED, zostały one zainstalowane na 3. piętrze budynku północnego NEWoMan TAKANAWA i składają się wspólnie na wyświetlacz mający przekątną 380". Dzięki ich przezroczystej konstrukcji, stało się możliwością zyskanie dużej powierzchni ekspozycyjnej, dostosowanej bezpośrednio do stylu wnętrz, które przewidziano w NEWoMan TAKANAWA. Przyjęta w tych ekranach technologia bez żadnego trudu łączy treści cyfrowe z otoczeniem fizycznym bez potrzeby stosowania tradycyjnych ekranów LED bądź LCD. Z kolei w przypadku ekranów Micro LED zastosowano wyświetlacze LG MAGNIT, które znajdują się przy wejściach do budynku północnego i południowego kompleksu na 2. piętrze. W północnej części zainstalowano ekran o wymiarach 2,4×7,45 m, a w południowej o wymiarach 9×2,02 m, ustawiony poziomo wzdłuż ścieżki przejścia klientów. W tego rodzaju ekranach wykorzystuje się diody mniejsze niż 100 μm. Zapewniają one dużą jakość obrazu, precyzyjne odwzorowanie kolorów i dostateczną jasność, przy jednoczesnym zachowaniu energooszczędności. Japonia, będąca rynkiem wymagającym dla różnych marek, pozostaje jednym z kluczowych obszarów ekspansji dla firmy LG Electronics. Firma ta stale umacnia swą pozycję dzięki rozwiązaniom premium, takim jak telewizory OLED oraz cyfrowe systemy wyświetlania, utrzymując pozycję lidera w segmencie ogromnych ekranów (powyżej 70") od zeszłego roku. Jej transparentne ekrany zostały wcześniej wykorzystane np. w ogrodach "Gardens by the Bay" w Singapurze, gdzie służą do prezentacji informacji o roślinach bez zakłócania otoczenia.
Więcej informacji pod adresem: lgnews.pl