W razie pilnej potrzeby wystarczy zamówić usługę, a mobilny serwis natychmiast zjawi się na danym miejscu - np. w domu, biurze lub kawiarni. Certyfikowani technicy Samsung naprawią urządzenia na oczach klientów, zaopatrzeni w oryginalne części, poświęcając nie więcej niż 3 godziny czasu bez konieczności odbycia wizyty w stacjonarnym centrum serwisowym. Jest to na pewno absolutna wygoda dla użytkowników, a zarazem bezpieczeństwo, bowiem naprawa odbywa się na miejscu, przy zachowaniu gwarancji producenta.
Jak działa mobilny serwis firmy Samsung?
- Mobilny Serwis Samsung działa wyłącznie na terenie Warszawy.
- Naprawa smartfonu lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny.
- Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy - zarówno na gwarancji, jak i po jej zakończeniu.
- Dojazd mobilnego serwisu dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją jest bezpłatny.
W jaki sposób przygotować urządzenie do naprawy?
Aby naprawa przebiegła szybko i bezpiecznie, przygotuj swoje urządzenie Galaxy:
- Wykonaj kopię zapasową danych.
- Usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia.
- Wyjmij kartę SIM i kartę pamięci.
- Zdejmij etui i inne akcesoria.
- Przygotuj dowód zakupu urządzenia - specjaliści zajmą się resztą.
Dlaczego warto skorzystać?
- Oryginalne części z gwarancją - serwis korzysta tylko z oryginalnych części.
- Pełna ochrona gwarancyjna - urządzenie zachowuje certyfikat szczelności i gwarancję producenta.
- Kompleksowa kontrola jakości - po zrobionej naprawie wykonywane są dokładne testy urządzenia, m.in. ładowania, ekranu dotykowego, Wi‑Fi, aparatu, mikrofonu i głośników.
- Sprawdzone zaufanie użytkowników - centra serwisowe firmy Samsung po raz kolejny zdobyły tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi za solidność, przyjazność i wiarygodność.