Funkcjonujący w Westfield Arkadia salon sprzedaży firmy Samsung był pierwszym tego typu miejscem w Europie Środkowej i czwartym w całej Europie, zaraz po Wielkiej Brytanii, Francji, a następnie Niemczech. W nowo zaprojektowanym Brand Store klienci będą mieli możliwość: przetestowania i zakupienia najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek i akcesoriów, czy kart pamięci, soundbarów i telewizorów, jak również zapoznania się z udogodnieniami wprost zapewnianymi przez inteligentne urządzenia połączone ze sobą w aplikacji SmartThings. Jest to miejsce pracy doświadczonych doradców, którzy pomogą wybrać sprzęt i zademonstrują z przekonaniem informacje niezbędne do zakupu. Zapewnią też wsparcie w postaci możliwości skonfigurowania urządzenia, przeniesienia danych, zabezpieczenia sprzętu szybką albo folią, a nawet obsługę serwisową na miejscu.
Więcej informacji pod adresem: news.samsung.com