W zyskaniu komfortu dźwiękowego w środku samochodu elektrycznego RZ 450e pomagają: kształt karoserii i rozwiązania aerodynamiczne, dzięki którym otrzymano niski współczynnik oporu powietrza (Cx=0,263). Kabinie samochodu zapewniono opływowe kształty. Wszystkim jego błotnikom, spojlerom i drzwiom przyznano wygładzoną powierzchnię. Występuje równa podłoga, która skutecznie tłumi wibracje z drogi. O komfort pasażerów, we wnętrzu RZ 450e, dbają dość wyszukane szyby. Każdy samochód elektryczny RZ 450e posiada przednią szybę akustyczną, a jego 2 wersje: Prestige z pakietem Design oraz Omotenashi stosują również na dobry sposób akustyczne szyby boczne. W narożnikach tylnych drzwi zastosowano piankę o wysokiej sztywności, aby wzmocnić obszary podatne na odkształcenia. Uszczelniono maskę na całym jej obwodzie, dzięki czemu powietrze nie przedostaje się przez szczeliny, do środka kabiny. Wygłuszono także deskę rozdzielczą, a dach samochodu ma dodany arkusz tłumiący wibracje. Zastosowano też piankowe pokrycie podstawy przednich lub środkowych słupków oraz wykładziny i materiał izolacyjny w komorze silnika, masce, nadkolach i błotnikach.
Więcej informacji pod adresem: lexusnews.eu